Su Zimeng: I macchinari per a custruzzione passanu da u mercatu incrementale orientatu à l'aghjurnamentu di u mercatu di borsa è l'upgrade incrementale di u mercatu

Su Zimeng: I macchinari per a custruzzione passanu da u mercatu incrementale orientatu à l'aghjurnamentu di u mercatu di borsa è l'upgrade incrementale di u mercatu

Su Zimeng, presidente di l'Associazione Industriale di Macchine di Custruzzione di a Cina, hà dichjaratu à a "Decima Cunferenza per l'Innovazione in Gestione di Materiali è Attrezzatura" chì i scavatori sò un barometru di l'industria di e macchine da custruzione. E marche naziunale contanu più di u 70% di u mercatu di scavatori attuale. Sempre di più marche naziunale seranu equipagiate, è e marche naziunale averanu assai avanzate in affidabilità, durabilità, è risparmiu energeticu è riduzzione di emissioni.

Sicondu Su Zimeng, e vendite di vari macchinari è apparecchiature per a custruzzione quist'annu anu righjuntu u piccu in l'ultimi anni. U volumu di vendita di gru per camion hà righjuntu 45.000 unità, è u volumu di vendita di gru cingolate hà arrivatu à 2.520 unità, è a dumanda di gru cingolate hè stata scarsa da questu annu. E piattaforme di elevazione è e piattaforme di travagliu aeree si sò sviluppate rapidamente in l'ultimi anni, è si prevede chì questi prudutti anu più spaziu per u sviluppu in i prossimi 5 anni.

"Statistiche cumplette di i gruppi di l'imprese chì i cuntatti principali di l'associazione mostranu chì i rivenuti di vendita in 2019 anu aumentatu di 20% paragunatu à 2018, è i profitti aumentati di 71,3%." Su Zimeng hà dettu. I dati cumpleti di e statistiche chjave di l'impresa mostranu chì a basa per 2019 In u 2020, i rivenuti di vendita di l'industria di macchine da custruzzioni anu aumentatu di 23,7%, è u prufittu aumentatu di 36%.

Da a prospettiva di a tecnulugia di i prudutti, parechje cumpagnie di Bauma quist'annu anu presentatu prudutti tecnulugichi novi, un lotu di prudutti intelligenti cù operazione ausiliaria, guida senza pilotu, gestione di cluster, prutezzione di sicurezza, operazioni speciali, telecomando, diagnosi di difetti, gestione di u ciclu di vita, ecc. .U pruduttu hè statu praticamente applicatu, hà risoltu in modu flessibile alcune difficultà in a custruzzione, hà soddisfatu i bisogni di l'attrezzatura di e grandi costruzioni di ingegneria, è hà datu nascita à un lotu di macchinari di ingegneria di alta qualità è apparecchiature tecniche maiò. Su Zimeng hà dettu chì u livellu di numerizazione, ecologizazione è inseme cumpletu di certi prudutti deve esse migliuratu. Alcune apparecchiature à grande scala è e parti chjave è cumpunenti anu una cumpetitività insufficiente di u mercatu, ma dopu à u "14u Pianu Cinquennale", parechji prudutti ghjunghjeranu à u livellu di punta internaziunale. .

Ghjudicendu u futuru sviluppu di e macchine da custruzione da a prospettiva di a struttura di a dumanda, Su Zimeng crede chì prima, e macchine di custruzzione passanu da u mercatu incrementale à u rinnovu di u mercatu di scorte è à l'upgrade incrementale di u mercatu; secondu, da a ricerca di efficienza in termini di costi à alta qualità è prestazioni elevate; Una sola struttura di dumanda generale di macchinari include principalmente numerichi, intelligenti, verdi, piacevuli, cumpleti, gruppi di travagliu, soluzioni cumplette è strutture di dumanda diversificate. Su Zimeng hà dettu chì cù l'applicazione matura di novi materiali è tecnulugie, novi ambienti di custruzzione cumpresi altipiani, estremu fretu è altri ambienti anu presentatu novi esigenze nantu à l'attrezzatura, anu prumuvutu u miglioramentu di a tecnulugia di a custruzione, è anu ancu fattu nasce a dumanda di apparecchiature emergenti . Sta tendenza Hè di più in più evidente, cumprese u settore di a custruzzione di fundazioni, ci hè sempre una grande crescita.

Dapoi u 2020, a dumanda di u mercatu domesticu di macchine da custruzzione hè aumentata significativamente, è u valore internaziunale di l'esportazione hà mostratu una tendenza à a calata. Su Zimeng hà dettu: "Hè previstu chì in u 2021, a nova dumanda è a dumanda di rimpiazzamentu in u mercatu di e macchine da custruzzione averanu un rolu inseme. Inseme cù a racolta di e pulitiche naziunali, l'industria di e macchine per a custruzzione continuerà à cresce in modu continuu ".


Tempu di posta: Dic-28-2020