Formazione nantu à a Competenza in Carriera è u Certificatu di Qualificazione di Saldatori è Operatori Senior

Formazione nantu à a Competenza in Carriera è u Certificatu di Qualificazione di Saldatori è Operatori Senior
U prucessu di saldatura impone à i travagliadori di unisce e parti metalliche fendu pezzi metallichi è forghjendu li inseme. Sicondu e statistiche di u Bureau of Labor, i saldatori anu boni opportunità d'impiegu, ancu s'ellu ùn ci serà micca una crescita rapida in questu campu. Duvete riceve una furmazione prima di travaglià cum'è saldatore. A furmazione hè dispunibule in i culleghji di a cumunità, e scole tecniche è in i licei. A preparazione per travaglià cum'è saldatore piglia appena sei settimane。
Reading Blueprint
A lettura di u schema hè un corsu praticu chì permette à i studienti di amparà è interpretà i simboli di saldatura è i disegni di assemblea inclusi in a maiò parte di i piani aduprati in ambienti industriali. Imparendu à leghje i piani, i saldatori sò capaci di identificà a larghezza, l'altezza è a lunghezza di e dimensioni di un prughjettu, interpretà a saldatura è altri simboli è schizzi di oggetti chì raffiguranu accuratamente i dettagli.
Shop Matematica
I saldatori devenu esse còmodi cù a geometria è e frazioni. Deve ancu sapè cume calculà formule semplici è piglià misurazioni precise. Queste abilità sò essenziali postu chì i saldatori devenu esse precisi per evità errori costosi. I saldatori adupranu spessu e stesse formule matematiche, ciò chì facilita a nova saldatura per piglià prestu.
Chimica è Fisica
A saldatura hè una cumpetenza à a quale sò applicati i principii di ingegneria di basa, dunque duvete cunnosce e basi di a chimica è di a fisica. A chimica è a fisica sò scienze chì studianu l'energia è a materia è l'effetti di l'interazzione cù l'altri. A saldatura hè l'unione di dui metalli inseme riscaldendu li, cusì ci hè una reazione chimica è fisica chì si verifica. Imparendu chimica di base è fisica, uttenerete una comprensione più larga di ciò chì accade quandu i metalli si scaldanu è si leganu inseme.
Saldatura di Metalli
A saldatura implica a preparazione di metalli, a verifica di ruggine, l'usu di l'attrezzi di sicurezza adatti è a fusione di i pezzi metallici inseme. I saldatori devenu cunnosce a differenza trà una bona saldatura è una cattiva. Devenu sapè ascoltà i metalli da vicinu durante u prucessu di saldatura postu chì cusì saperanu se i metalli saldanu currettamente. I saldatori devenu ancu sapè ascoltà attentamente i so apparecchi di saldatura. Questu hè un altru modu per misurà cumu si passa u prucessu di saldatura.
 


Tempu di posta: Nov-10-2020