Presentazione di Hengli nantu à a Fiera Bauma 2020

Cum'è un cumpagnu di a manipulazione di materiale, a generazione di energia, a ferrovia, u camion pesante, l'estrazione, l'attrezzatura di processu è a custruzzioni, l'industrie di l'attrezzatura agricula, Hengli hà assistitu à Bauma CHINA, a Fiera Internazionale di Macchine per a Costruzione, Macchine per Materiali da Costruzione, Macchine Mining è Veiculi da Costruzione, chì si svolge in Shanghai ogni dui anni è hè a piattaforma principale di l'Asia per l'esperti in u settore in SNIEC-u Shanghai New International Expo Center di u 24 à u 27 di nuvembre di u 2020, Shanghai, Cina.

A fiera Bauma hè un mezu di marketing assai putente. Aduniscenu migliaia di cumpratori è venditori internaziunali in un locu in pocu tempu. Hengli offre metalli pesanti, piatti è fabbricazioni persunalizati strutturali è servizii di saldatura esperti. U nostru persunale travaglia cun ogni cliente per raccomandà u metudu di fabbricazione più efficace o cumbinazione di metudi richiesti per fabricà a parte à specifiche esatte.

A nostra sperienza in a fabricazione di prudutti persunalizati per l'applicazioni di specialità assicura chì u vostru prugettu sarà cumpletatu secondu e vostre specificazioni. U nostru persunale hà da travaglià strettamente cun voi per assicurassi chì i vostri prudutti sò consegnati à tempu, in u budgetu è in e vostre esigenze esatte. Grazie per u tempu di esse in Bauma Fair.
Un insider hà dettu chì u mercatu europeu di e macchine per a custruzzione hè ben sviluppatu cù prudutti di alta gamma, è esigenze strette rispettose di l'ambiente è accessu d'entrata. Assistendu à u Bauma 2020 aiuta Hengli à allargà u mercatu internaziunale di alta gamma.


Tempu di posta: Nov-10-2020